Call of Duty: Warzone Mobile APK

برنامه رایگان اندروید

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

Call of Duty: Warzone Mobile APK

Call of Duty: Warzone Mobile APK (COD: Warzone Mobile 2023) یک جنگ تفنگ حماسی است که ترکیبی از ژانرهای اکشن و بقا است که به طور رسمی توسط Activision برای عرضه در COD NEXT 2023 اعلام شد. این باعث می شود این بازی به طور قابل توجهی متفاوت از نسخه اصلی Call of Duty باشد. . در این مقاله، بیایید در مورد این بازی مورد انتظار در سال 2023 بیشتر بدانیم.
Call of Duty: Warzone Mobile – آخرین نسخه از سری بازی های موفق FPS
با توجه به تصاویر لو رفته از گیم پلی بازی Call of Duty: Warzone Mobile، این بازی قطعا تغییری در گیم پلی بازی نسبت به سری بازی به همین نام خواهد داشت. به طور خاص، بازیکنان از نبردهای FPS خالص لذت نخواهند برد، اما در عوض تجربه‌های بقای داخلی بسیار جذابی خواهند داشت.
طبق مقدمه ناشر Activision Publishing, Inc.، این نسخه مستقل توسعه یافته با پیشرفت های خاصی است تا تجربه های جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. در عین حال، گرافیک با کیفیت 4K HD "AAA" به همراه سیستم صوتی زنده قطعاً هیجان انگیزترین نبردها را برای شما به ارمغان می آورد. در حال حاضر، Call of Duty: Warzone Mobile در گوگل پلی در دسترس نیست. شما فقط می توانید این بازی را از طریق لینک APK زیر این مقاله دانلود کنید.

میدان جنگ معروف وردانسک
با پیوستن به Call of Duty: Warzone Mobile، بازیکنان همچنان به مسابقات بقا در چارچوب جنگ جهانی دوم نزدیک خواهند شد. این یک تصمیم معقول از سوی ناشر در نظر گرفته می شود تا به بازیکنان کمک کند مانند نسخه های قبلی احساس آشنایی داشته باشند. به طور دقیق تر، میدان معروف Verdansk در Kastovia نیز میدان اصلی جنگی خواهد بود که در این بازی با آن مبارزه خواهید کرد. در گذشته وردانسک شهر زیبایی بود، اما با ادامه جنگ ها همه چیز به کلی تغییر کرد.

نبرد سازش ناپذیر برای بقا
Call of Duty: Warzone Mobile به بازیکنان نبردی سازش ناپذیر برای بقا با حداکثر 120 بازیکن به طور همزمان می دهد. همه آنها بازیکنان خوبی از سراسر جهان هستند. نحوه عملکرد در مقایسه با بازی های بقای سنتی تغییر زیادی نخواهد کرد. بر این اساس، بازیکنان باید تلاش کنند تا کارهایی مانند غارت آیتم ها، رفتن به یک منطقه امن، مبارزه و تبدیل شدن به آخرین بازمانده را انجام دهند. همه بازیکنان حریف یکدیگر هستند. برای برنده شدن باید مهارت های مبارزه فوق العاده خود را نشان دهید.