دانلود برنامه رسو موبایل

برنامه رایگان اندروید

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دانلود برنامه رسو موبایل

Deezer Music Player، Spotify یا Pandora بهترین پخش کننده های موسیقی برای اندروید هستند. آنها ابزارهای قدرتمندی برای بهبود تجربه موسیقی شما دارند. در همین حال، ترندها و موسیقی های جدید در سراسر جهان به طور مداوم به روز می شوند و به شما امکان می دهند هر روز به جالب ترین و جدیدترین مطالب دسترسی داشته باشید. اما در کنار این سه اپلیکیشن، Resso نیز به خصوص در منطقه هند بسیار محبوب است.

با دیگران ارتباط برقرار کنید
Resso دارای یک ویژگی داخلی برای اظهار نظر است که به شما امکان می دهد با طرفداران دیگر ارتباط برقرار کنید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

به طور خاص، زمانی که در حالت پخش هستید، می‌توانید برای یک آهنگ بخوانید یا بنویسید و نظر ارسال کنید. در آنجا، آخرین نظرات نمایش داده خواهد شد. می‌توانید ببینید مردم در مورد آن چه فکر می‌کنند، سپس افکار خود را مانند نظر دادن روی پست‌ها در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این ویژگی یکی از نکات برجسته Resso در مقایسه با سایر برنامه های موسیقی است. همچنین می توانید نظرات دیگران را لایک کنید یا به آنها پاسخ دهید. من خیلی دوستش دارم، شما چطور؟

پخش کننده موسیقی عالی برای گوشی های اندروید
اگر نیاز شما صرفاً به دنبال یک پخش کننده موسیقی برای گوش دادن به موسیقی است، جایگزین پخش کننده پیش فرض دستگاه شما، Resso نیز یک انتخاب عالی است. رابط پخش موسیقی برنامه کاملاً راحت است و حاوی اطلاعات دقیق در مورد آهنگ است. می توانید متن ترانه، تصویر پس زمینه، هنرمند، اطلاعات آلبوم آهنگ فعلی را به طور مستقیم مشاهده کنید.

علاوه بر این، اطلاعات دیگری مانند تعداد لایک ها، نظرات یا اشتراک گذاری ها نیز نمایش داده می شود. این منبع داده، البته، در Resso، توسط کاربران وارد شده و تعاملی ایجاد شده است.

Resso همچنین دارای چند ویژگی دیگر است که به شما امکان می دهد مسیرها را به جلو و عقب ببرید. در حالت پیشرفته، می‌توانید لیست پخش (لیست پخش)، لیست علاقه مندی‌ها، خاموش کردن زمان‌سنج یا تایمر خود را ایجاد کنید. البته، برنامه‌های پیش‌فرض این را ندارند، و حتی فیلتر کردن محتوا نیز می‌تواند مشکل باشد. Resso این مشکل را از طریق فیلترها حل می کند. می توانید آهنگ ها را بر اساس هنرمند، زمان انتشار، آلبوم ها و موارد دیگر انتخاب کنید!