دانلود جی بی واتساپ پرو برای موبایل

برنامه رایگان اندروید

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دانلود جی بی واتساپ پرو برای موبایل

امروزه بسیاری از افراد از واتس اپ برای به اشتراک گذاری فیلم، عکس، صدا و موارد دیگر استفاده می کنند. اگر می‌خواهید از واتس‌اپ با برخی ویژگی‌های اضافی استفاده کنید، GBWhatsApp APK برای دانلود و نصب در دستگاه شما در دسترس است.

توسعه‌دهندگان واتس‌اپ رسمی را تغییر دادند تا برخی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز مانند مخفی کردن تیک‌های دوبل، تغییر تم‌ها، تنظیم وضعیت آنلاین، استفاده از حساب‌های واتس‌اپ و موارد دیگر را اضافه کنند. حریم خصوصی اضافی در آن موجود است و برای استفاده از این مد نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.
بسیاری از برنامه ها مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و بسیاری دیگر در بازار موجود هستند. واتس اپ به دلیل ویژگی هایش بسیار محبوب است، اما بدانید که مود واتس اپ با ویژگی های اضافی آمده است. این یک برنامه فوق العاده برای کاربران است و دارای ویژگی های پیشرفته است.

GBWhatsApp اولین مد واتس اپ است که معمولاً تا به امروز به روز شده است. این یکی دیگر از نسخه‌های سفارشی‌سازی‌شده WhatsApp GBWhatsApp است که می‌تواند مانند OGWhatsApp باشد، اما عملکردهای تقویت‌شده زیادی دارد. اگر می خواهید GBwhatsapp apk را نصب کنید، نیازی به حذف WhatsApp ندارید. GBWhatsApp دارای ویژگی های عالی است. می توانید زیر را بررسی کنید.

نسخه های واتساپ زیادی وجود دارد و برای اندروید اراعه شده اند یکی از خفن ترین ها جی بی واتساپ پرو برای اندروید است.