اپلیکیشن اندرویدی Google Contacts

برنامه رایگان اندروید

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

اپلیکیشن اندرویدی Google Contacts

Google Contacts به شما کمک می کند تا مخاطبین خود و آدرس، ایمیل و شماره تلفن آنها را پیگیری کنید. همچنین می توانید تاریخ تولد مخاطبین، وب سایت ها، با فیلدهای سفارشی اضافی را ذخیره کنید. همه اینها در یک برنامه مخاطبین منفرد است که می تواند با استفاده از همان شناسه Google همگام سازی شود و در همه دستگاه ها به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه به شما امکان می دهد تا از مخاطبین پشتیبان، همگام سازی، ادغام و پاکسازی مخاطبین تکراری استفاده کنید.

نه تنها این، شما همچنین می توانید یادداشت هایی در مورد مخاطبین خود اضافه کنید، و به شما راهی عالی برای ذخیره یادداشت ها در مورد مشتریان، همکاران و موارد دیگر برای خود می دهد. و برای دسترسی به همه این موارد، کافی است روی یک مخاطب در برنامه کلیک کنید، و اسناد و ایمیل‌های اخیری را که با آن مخاطب به اشتراک گذاشته‌اید، مشاهده خواهید کرد.

استفاده از Google Contacts برای جستجوی سریع
با استفاده از این برنامه با طراحی جدید آن، پیمایش در مخاطبین خود آسان تر است. می توانید به راحتی مخاطبین را برچسب گذاری کنید تا افراد را در مجموعه ها گروه بندی کنید. مخاطبین مورد علاقه خود را ستاره دار کنید و برنامه لیستی از افرادی که اغلب با آنها تماس می گیرید به صورت خودکار ایجاد می کند. که در زیر لیست مخاطبین خیره شده فهرست شده است.

همچنین لازم نیست نگران مخاطبینی باشید که چندین ورودی دارند و ادغام نشده اند. Google Contacts آنها را به طور خودکار پیدا می کند و پیشنهاد ادغام آنها را می دهد. به این ترتیب بسیاری از درهم‌کاری‌ها پاک می‌شوند و شما با یک لیست تماس مرتب و مرتب باقی می‌مانید.

Google Contacts همچنین از طریق جزئیاتی که مخاطبین شما درباره خود در Google Contacts و شبکه Google+‎ اضافه می‌کنند، اطلاعات بسیار بیشتری درباره مخاطبین شما نشان می‌دهد. گوگل می‌تواند تصاویر مخاطبین، دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند، زادگاهشان را به تصویر بکشد. اما بستگی دارد که آنها این جزئیات را برای مشاهده عمومی پر کنند.

و اگر مخاطب شما ایمیل خود را تغییر دهد و آدرس جدید را در نمایه خود به اشتراک بگذارد. شما به طور خودکار آن را در دفترچه آدرس خود به روز خواهید کرد. و از طریق ویژگی دایرکتوری، می توانید مخاطبین را با همکاران شرکت خود همگام سازی کنید. می توانید تمام مخاطبین مهم شرکت خود و اطلاعات آنها را به یک لیست مرکزی اضافه کنید. به این ترتیب همه افراد دارای آدرس ایمیل شرکت به طور خودکار جزئیات رسمی یکدیگر را خواهند دید.