معرفی جمعی از برنامه های ویرایشگر ویدیو برای اندروید

برنامه رایگان اندروید

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

معرفی جمعی از برنامه های ویرایشگر ویدیو برای اندروید

VivaCut Pro برای اندروید مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما کمک کند تا عمیقاً در هر فریم دخالت کنید. اگر نمی‌خواهید جلوه‌های انتقال تداوم یک ویدیوی حرفه‌ای را از بین ببرد، این مهم است.

علاوه بر این، برنامه تعدادی ابزار برای تقسیم، برش و ادغام ویدیوها با هم فراهم می کند. با انتخاب آنها از داخل کتابخانه شروع کنید، سپس زمان نمایش هر ویدیو را مرتب کنید و تنظیم کنید. البته این برای انتشار کافی نیست. روشنایی، کنتراست و اشباع خود را کمی از طریق Adjustment تنظیم کنید. فیلترهای رنگی را اضافه کنید تا سبک پانوراما را تغییر دهید، بسته به میل خود، ویدیوی خود را خنک تر یا کلاسیک تر کنید.

 

InShot PRO برای اندروید یک برنامه ویرایش ویدیوی شگفت انگیز و آسان برای همه است. با استفاده از آن می توانید به راحتی ویرایش، برش، ایجاد افکت و موسیقی به ویدیوهای خود اضافه کنید.

در دوران پررونق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام... ما همیشه می‌خواهیم ویدیوهای تاثیرگذار را در صفحات شخصی خود منتشر کنیم. برای ویرایشگران حرفه ای، آنها دوربین ها و نرم افزارهای قدرتمندی برای ویرایش فیلم های خود دارند. با من، فقط با گوشی‌های هوشمند با برخی برنامه‌ها، می‌توانم ویدیوهای چشمگیری ایجاد کنم که کمتر از ویرایشگرهای حرفه‌ای نیست.

 

جمع بندی : خیلی از عزیزان برای درست کردن ویدیو در گوشی موبایل خود نیاز به یکسری برنامه های بسیار خفن و ساده دارند و ما هم امروز براتون برنامه های ویراشگر ویدیو اندروید را قرار دادیم.

برنامه های اندروید رایگان انلاک شده

تمام اپلیکیشن های معروف اندروید که در گوگل پلی موجود هستند ارزش دانلود را ندارند. در این مطلب ما نگاهی داریم به تعدادی از بهترین برنامه های اندروید و همین‌طور برنامه های کاربردی اندروید در زمینه های مختلف را دسته‌بندی می‌کنیم. همراه با وبلاگ اندروید با بهترین اپلیکیشن های اندروید آشنا می‌شویم.

 

در حال حاضر گوگل‌پلی میزبان بیش از 2.7 میلیون اپلیکیشن است. تعدادی زیادی از این برنامه‌ها جزو پرطرفدارترین اپ های اندروید به حساب می‌آیند و تعداد زیادی نیز کیفیت قابل توجهی ندارند. جستجو میان این تعداد اپلیکیشن کار آسانی نیست و به همین دلیل ما در این مطلب اپلیکیشن های معروف اندروید و بهترین برنامه های اندروید را معرفی می‌کنیم.

 

سایت موبو مود برای شما کاربران بهترین برنامه های رایگان و آنلاک شده را فراهم میکند و هر روز برنامه های زیادی انتشار میدهد خیلی کاربردی و خفن است.

برنامه Funimate برای android

Funimate MOD APK یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدیوی امروزی است. این توسط AVCR Inc، یک ناشر مبهم منتشر شده است. اما اپلیکیشن Funimate نام آن ها را به کاربران متعددی در سراسر جهان رسانده است.

معرفی برنامه Funimate :
همانطور که می دانید امروزه ابزارهای زیادی برای ویرایش ویدیو برای گوشی های هوشمند موجود است. به لطف آن، هر کاربر به راحتی می تواند بهترین فیلم ها را ویرایش و ایجاد کند، نیازی به تجربه و دانش زیادی در زمینه ویرایش ندارد. شما همچنین می توانید ویدیوهای خود را برای رفع نیازهای سرگرمی و کاری خود ایجاد کنید. و Funimate یک انتخاب فوق العاده برای شما است. اجازه دهید APKMODY از طریق مقاله زیر به ویژگی های چشمگیر این برنامه پی ببرد.

یک ویدیو از یک فرد غیرحرفه ای ایجاد کنید
بسیاری از کاربران هنگام شروع کار ویرایش ویدیو برای اولین بار عصبی می شوند. وقتی از Funimate استفاده می کنید، می توانید به راحتی به آن عادت کنید، زمان زیادی برای تسلط بر آن نیاز نیست. تمامی قابلیت های Funimate Pro به صورت اتوماتیک بوده و به صورت ساده طراحی شده تا کاربران به راحتی با آن آشنا شوند. به لطف آن، شما به راحتی می توانید یک ویرایشگر ویدیوی حرفه ای شوید. به علاوه، می‌توانید در هر مکانی، فقط با گوشی هوشمند خود، ویرایش کنید.
بسیاری از ویژگی های مفید
Funimate به طور کامل مالک اصلی ترین ویژگی های یک برنامه ویرایش ویدیو است. به عنوان مثال، برش، ادغام ویدئو، اضافه کردن متن، ... شما می توانید آن را به راحتی از اولین بار انجام دهید.

اما افکت های ویدیویی دلیل انتخاب این اپلیکیشن توسط کاربران است. این یک ویژگی جدید در مقایسه با سایر برنامه های ویرایش ویدیو نیست. اما چرا می گویند Funimate Pro بیشتر متمایز است؟ این برنامه هم برای شماست که از بین جلوه های ویدیویی موجود انتخاب کنید و هم به شما امکان می دهد جلوه های سبک خود را ایجاد کنید. این برنامه دارای افکت های منحصر به فرد زیادی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما همچنان می توانید جلوه های انحصاری خود را ایجاد کنید. می توانید جلوه هایی از عکس های گوشی خود ایجاد کنید.

همچنین می توانید تصاویر، متن، استیکرها و شکلک ها را به دلخواه خود به ویدیوی خود اضافه کنید. مجموعه عظیمی از استیکرها و شکلک‌ها گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ویدیوهای خود را زنده کنید. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی های جالب دیگر نیز دارد که می توانید مستقیماً آن ویژگی ها را تجربه کنید.